Onze disciplines.
Onze aanpak is gebaseerd op bewezen online strategieën zoals design thinking
Op basis van data en klantinzichten ontwikkelen wij verrassende ideeën voor jouw campagne. In de realisatiefase testen, verbeteren en optimaliseren wij. Op deze manier halen wij het hoogst haalbare rendement uit jouw marketingbudget.
Onze aanpak is onderverdeeld in vier disciplines; Deze diensten kunnen apart of gecombineerd worden afgenomen: Data, Advies, Planning, Realisatie

Data.
Bij het oplossen van een vraagstuk of het ontwikkelen van een strategie is het belangrijk keuzes te maken op basis van feiten.
Wat is de vraag van de consument en wat speelt er in de markt? Welke gegevens zijn nodig om een goede beslissing te nemen? Wij helpen bij het identificeren van de blind spots in jouw data en verrijken de data met offline klantinzichten.
Planning.
Op basis van jouw marketingstrategie maken wij een praktisch en haalbaar plan.
Wij maken hierbij gebruik van onze kennis en ervaring over logistiek, locatie en communicatie. De test-leer-verbeter methode is hierbij onderdeel van onze aanpak. Zo zorgen wij ervoor dat wij het hoogst haalbare rendement halen uit jouw marketingbudget.
Realisatie.
Wij leren onze mensen op een subtiele manier het gedrag van jouw consument te beïnvloeden. Met een breed portfolio in brand activation, experience- en servicemarketing hebben wij inmiddels miljoenen consumenten bereikt.
Dit contact levert waardevolle offline data op. Het verrijkt jouw klantinzichten en is voor ons feedback om constant te blijven leren. Een manier van werken die ervoor zorgt dat we uitblinken in executie.