+31 (0)30 699 48 28 info@veldmark.nl

Over ons.

Onze passie:
Offline beïnvloeding van consumentgedrag

Wij zijn een offline marketingbureau. Onze passie is het offline beïnvloeden van consumentengedrag. Om dit te bereiken passen wij naast de ervaring uit de praktijk de laatste inzichten op het gebied van gedragswetenschap toe in onze campagnes. Jouw consument staat hierbij centraal. Wat gaat er om in zijn hoofd en hoe kunnen wij hier op inspelen?

Onze aanpak is onderverdeeld in vier disciplines:
1. Data;
2. Advies;
3. Planning;
4. Realisatie.

Deze diensten kunnen apart of gecombineerd worden afgenomen.
Lees meer over onze disciplines.

VeldMark is de autoriteit in people to people marketing. Al meer dan 20 jaar werken wij met veel enthousiasme voor bedrijven zoals Ikea, Natuurmonumenten, Heineken, Nutricia en NS.

Bekijk onze projecten wat je van ons kunt verwachten.

Cognitieve gedragsbeïnvloeding

Om je merk of product onder de aandacht te brengen en de betrokkenheid van je klant te vergroten, speelt beïnvloeding van consumentengedrag een belangrijke rol in onze aanpak. Merkactivaties creëren we op basis van bewezen inzichten vanuit de psychologie.

Het cognitieve gedragsbeïnvloedingsmodel is een methode om gewenst gedrag te beïnvloeden en te sturen. In onze acties en campagnes gebeurt dat als volgt:

– We creëren een gebeurtenis waarbij we je zintuigen prikkelen;
– Prikkels die de gewenste gedachte en associaties bij je oproepen;
– Je gedachte bepaalt vervolgens het gevoel die het met zich meebrengt;
– Je gevoel bepaalt tenslotte je gedrag

Ons team in Gedragswetenschap, Brand Identity Design en Brand Activation maakt van je campagne een unieke gebeurtenis die je voor altijd zal bijblijven.

 

‘Mooie ideeën VeldMark, maar ik heb al een kant en klaar plan!’ 

Wil je dat we jouw bestaande marketingplan voor je uitvoeren? Uiteraard werken wij deze ook gewoon met een grote glimlach voor je uit. Slapen doen we pas wanneer alles op en top geregeld is. Denk hierbij aan activaties zoals merkpromoties en service marketing campagnes.

 

Offline klantinzichten (verzamelen)

Hoe meer je