Campagne Fisherman’s Friend
Marketingcampagne | vergroten merkengagement
Opdracht
Voor een marketingcampagne van Fisherman’s Friend heeft het VeldMark promotieteam samples uitgedeeld aan bijna 90.000 reizigers op Schiphol en de NS stations in Amsterdam, Den Haag, Leiden, Eindhoven en Amersfoort.
Doel
Het VeldMark promotieteam heeft tijdens de campagne de reizigers uitgenodigd om een leuke foto te laten maken in de afscheidsbooth van Fisherman’s Friend. Om de foto terug te kunnen kijken op de Facebook-pagina van Fisherman’s Friend hebben de reizigers een visitekaartje meegekregen. Op de facebook-pagina van Fisherman’s Friend zijn de mensen gevraagd hun favoriete smaak te ‘liken’ en zo kans te maken op een reis naar Ibiza.
Het doel van deze campagne was de consumenten de Facebook-pagina van Fisherman’s Friend te laten bezoeken om hun eigen foto te bekijken en hun favoriete smaak Fisherman’s Friend te ‘liken’, waardoor meer merk engagement opgebouwd wordt.
Voor meer informatie over deze succesvolle campagne of een eigen nieuwe campagne, neem contact op met VeldMark.