+31 (0)30 699 48 28 info@veldmark.nl

Promotie Gillette

Instore demonstraties | Gillette Fusion ProGlide

Doel:
Door een drie stappen verzorging van mannen met Fusion ProGlide producten wordt kennis gemaakt met Gillette Fusion ProGlide.

Product:
Gillette Fusion ProGlide van Procter & Gamble

Promotie:
Om mannen kennis te laten maken met de Gillette Fusion ProGlide producten is een grootschalige ‘Live Shave’ promotieactie uitgevoerd. Op evenementen en in winkels is een Gillette stand neergezet, bestaande uit een decor van Fusion ProGlide producten met daarnaast een spiegel en een wasbak. Het oranje-blauwe decor sluit goed aan bij de vormgeving van de Gillette producten. Drie dames bieden winkelende mannen een exclusieve scheerbeurt aan in drie stappen. Stap 1 is het voorbereiden van het gezicht om het te kunnen scheren. Stap 2 is het scheren van het gezicht door één van de dames. Stap 3 is het verzorgen van het gezicht met aftershave producten. Door deze actieve benadering ervaren mannen op een prikkelende manier de Fusion ProGlide producten.