Stel, je loopt op straat..
Door persoonlijk contact groeit de verbinding tussen merk en consument
Maak jij dan wel eens op een ludieke manier kennis met een merk die jou aan het denken zet of waar jij gelijk blij van wordt? En denk je dan soms ook wel eens; ‘goh, wie zou dit nou allemaal hebben bedacht en geregeld? Waarom word ik hier enthousiast van?’
Achter iedere offline campagne of activatie zit een hele gedachtegang, strategie, organisatie en plan. Hierbij hecht VeldMark veel waarde aan persoonlijk contact met de consument. Uit de theorie blijkt dat door middel van persoonlijk contact de verbinding tussen merk en consument groeit. Wanneer deze verbinding er eenmaal is, zullen de consumenten dit niet snel meer verbreken.
Door de juiste technieken in te zetten tijdens de campagne, zoals bijvoorbeeld een sympathieke houding, kunnen onze merkambassadeurs deze band met de consumenten creëren en versterken. Deze consumenten zullen jouw merk gaan waarderen en zal er een hechte(re) band ontstaan.
info@veldmark.nl / tel: 030 699 48 28
Recente reacties